Optimizare Web

Promovare Online ~ Consultanta Web ~ Dezvoltare Site

Nov
16

Google elimina click-urile neintentionate

Autor: ionut

Google continua sa isi imbunatateasca algoritmii de eliminare a click-urilor false sau neintentionate pe reclamele pe care acesta le furnizeaza. De cate ori vi s-a intamplat sa dati click pe o reclama, in mod neintentionat ? Mie mi s-a intamplat de mai multe ori sa dau click pe o reclama contextuala de la Google (sau Yahoo .. sau de orice alt gen), si sa ajung pe o pagina care nu m-a interesat. A fost destul de usor ulterior sa folosesc butonul Back al Browser-ului, pentru a ma intoarce pe pagina din care am plecat. Totusi, din punctul de vedere al celui care a platit pentru ca reclama respectiva sa fie afisata, o asemenea intamplare nu este dorita. Scopul acestuia este sa obtina vizitatori interesati de produsul sau serviciile pe care le ofera, in timp ce orice vizitator care ajunge din greseala pe site-ul sau, dand click neintentionat pe o reclama de-a sa, ar consuma inutil o particica din suma alocata pentru reclama.

Am subliniat in imaginea urmatoare, zona activa a reclamelor afisate de Google, inainte de a aplica filtrul pentru click-urile neintentionate. Prin zona activa se intelege acea zona in care click-urile sunt interpretate, adica, vizitatorul este directionat catre site-ul advertiserului.

google_adsense01.jpg

Din momentul in care noul filtru va fi aplicat, zona activa se va concentra in special asupra titlului si a link-ului reclamei, conform imaginii urmatoare :

google_adsense02.jpg

Astfel, din punctul de vedere al advertiserilor, campania de promovare va avea un succes mai mare, prin optimizarea parametrului ROI (Return of Interest). Click-urile neintentionate vor fi eliminate aproape complet, iar advertiserul va plati pentru acei vizitatori interesati direct de produsul sau serviciile prezentate in reclama.

Din punctul de vedere al Google, aceasta optimizare era necesara pentru a-i avantaja pe advertiseri, care, pana la urma sunt cei care platesc.

Singurii care ar putea fi afectati in mod neplacut de aceasta modificare, sunt publisherii, care, nu vor mai obtine profit in urma click-urilor neintentionate. Desi multi considera ca aceasta modificare le va afecta vizibil veniturile, eu nu consider ca din punctul de vedere al publisherului vor exista diferente vizibile.

Pentru a fi instiintat despre noile articole publicate pe BizPro.ro puteti folosi Feed-ul RSS.
 
 Site-ul BizPro.ro este creat, optimizat si intretinut de catre jjSoft.ro.

   Prin prisma unei vaste experiente privind prezenta online, alaturi de o bogata activitate pe web-ul romanesc, jjSoft.ro ofera servicii profesionale de Optimizare Web, Creare Site si Promovare Online, la preturi competitive.
   Nu ezitati sa solicitati o oferta personalizata, sau sa ne contactati in cazul in care sunteti interesat de serviciile noastre.

Creare Site Basic
Creare Site
Basic

de la 150€
Creare Site Plus
Creare Site
Plus

de la 250€
Creare Site Silver
Creare Site
Silver

de la 350€
Creare Site Gold
Creare Site
Gold

de la 500€
Optimizare Web
Optimizare
Web

de la 150€

  1. Info Live :

    Au ajuns reclamele de Google pe site-urile românesti ca ciupercile dupa ploaie ! Nu vi se pare ca se cam abuzeaza de acest tip de reclame ?

  2. alex :

    nu mi se pare ca abuzeaza deloc. e un mod simplu de a scoate ceva bani cu care sa iti intreti macar siteul. eu personal consider o chestie de bun simt sa dau click pe o reclama adsense atunci cand o vad pe pagina cuiva.

  3. Lautaru :

    oricum reclamele sunt prea putin platite pina ce , dar vom mai vedea, ca doar asta ne ramine – sa asteptam.

Adauga comentariu

    Despre BizPro.ro

     BizPro.ro are ca scop principal informarea vizitatorilor sai, privind tehnicile actuale de promovare si optimizare web, reprezentand in acelasi timp un mediu de prezentare a produselor si serviciilor oferite de catre jjSoft potentialilor sai clienti.